Friday 9 February 2018

Sumber Inspirasi

Alhamdulillah hani masih lagi dapat bernafas di Tahun Baru 2018 ini.

Pada 2017 banyak kenangan suka dan duka yang hani lalui...mana yang tahu perjalanan kehidupan hani mereka bantu membantu...tahun ini hani mengharapkan sinar yang lebih baik, sangat baik dan terbaik buat hani.

Sedikit terkandas dalam kegagalan tahun lepas membuatkan hani perlu bangkit untuk mengubah kehidupan hani dengan lebih berjaya, lebih kaya, lebih berilmu, lebih beramal dan menjadi insan yang solehah. Tahun 2018, hani nak lebih fokus dalam bisnes Shaklee supaya hani dapat bantu ramai kawan hani diluar sana yang perlukan bantuan hani. Dari segi tahap kesihatan dalaman dan luaran. Apepun hani bersyukur kerana hari ini hani masih bernafas dan sihat..jika hani tidak membekalkan diri hani dengan Shaklee mungkin dah lama hani terbaring.

Buat kawan-kawan hani diluar sana yang ingin join hani untuk memberikan badan kita lebih sihat dalaman dan luaran jangan bertangguh untuk hubungi hani.. Selain hani nak bantu untuk kesihatan hani juga nak bantu dari segi ekonomi.

Ape yang hani boleh bantu dari segi ekonomi maksudnya jika kawan2 mengambil shaklee untuk makan sendiri pun kawan2 boleh nikmati bonus dari shaklee. Hani dolunya pun macam tu, alhamdulillah bulan pertama hani merasa bonus. Bila hani dah merasa bonus, hani kongsi apa yang hani dapat dari produk shaklee dengan kawan2 di opis. Alhamdulillah mereka pun teruja dan mencuba ada yang join member untuk nikmati harga yang jauh lebih jimat.

Jom bersama hani dalam bisnes Shaklee untuk kekal sihat dan bonus shaklee boleh dijadikan sebagai sumber pendapatan tambahan.

Hani
012.230.9572

#tsunamishaklee
#tsunami2018
#oshem22
#jombangkitbersama
#liveamazing

3 comments: