Saturday 10 February 2018

Perubahan Besar Dalam Hidup

Bila menjadi usahawan Shaklee.

Mulanya mengenali shaklee ketika hani mengandungkan anak ke3 pada tahun 2013.. Awal kandungan lagi hani dah mula ambil shaklee untuk hani mencegah supaya tidak mendapat kencing manis dan mengelakkan kaki dari krem.. Alhamdulillah selepas mengambil produk shaklee iaitu ESP, ostematrik dan B complex kesihatan hani semakin baik dan hani xde kencing manis.

Selepas bersalin hani tak mengambil lagi shaklee sebabnya  bajet tak cukup sehingga la kawan hani perkenalkan lagi sekali dan mengatakan bahawa shaklee boleh membuat duit. Jadi pada bulan Mei 2014 hani register menjadi ahli dan alhamdulillah bulan pertama hani lahirkan anak shaklee..dan merasa bonus xx sehingga kini hani merasa bonus xxx. Sejak menceburi dalam shaklee tak ada lagi penolakkan dari ahli keluarga pada mereka kalau itu yang lebih baik buat hani teruskan.

Hani kongsikan kebaikkan yang hani dapat selepas mengambil shaklee kepada keluarga dan kawan2..Dengan keluarga hani tak banyak boleh kongsikan tapi mereka melihat perubahan pada hani antaranya perubahan gatal2 pada tangan hani yang dan sembuh sepenuhnya dan licin. Pada kawan2 mereka melihat sendiri dari bulan ke bulan melihat perubahan hani dan mereka baru bertanya ape yang hani amalkan.

Hani pernahlah saje2 cakap pada husband yang hani nak berhenti kerja untuk buat shaklee..tapi tak dibenarkan..myb sebab hani belum buktikan ape2 yang habi pernah dapat dalam shaklee ni kot selain dari bonus bulanan..

Alhamdulillah walau apepun husband hani mengizinkan untuk hani membuat bisnes ini dan hani akan pastikan bahawa bisnes hani akan berkembang dan lebih kukuh supaya anak2 hani boleh mewarisinya...kini anak2 memang dah jatuh cinta dengan shaklee terutamanya omega guard..

Hani kongsikan drama anak dengan omega guard..
Anak: mama nak omega
Mama: tak boleh
Anak: adik batuk ni (huk huk huk) , batuk tetiba
Mama: ambil la dik, berjaya memperdayakan mama yg dia batuk olok2.

Mereka yang tidak berkerja tetap pun boleh mendapat income ribuan... Ada kawan hani yang tidak bekerja nak income ribuan jom bersama hani dalam bisnes shaklee

#tsunamishaklee
#tsunami2018
#oshem22
#liveamazing
#ucandoit
#groupjutawanhani

No comments:

Post a Comment