Saturday 10 February 2018

#shakleeeffect

Hari ni hani nak kongsikan #shakleeeffect terhadap keluarga hani.

Mulanya yang mengamalkan shaklee ni hani seorang ja...sebabnya hani nak tengok sendiri kesan terhadap hani..so hani jom group Detox Parasit dengan sifu Nor Fatihah (panggilannya B). alhamdulillah effectnya mukut muka hani lebih bersih, jeragat berkurangan dan tidak berminyak. Memang syok la..selepas tu baru hani buat testimoni untuk suami hani..

Suami ni kulitnya agak sensitif..kena gigit nyamuk ja tapi lukanya boleh membesar dan membesar..ini contih luka pada kaki suami hani..luka ini asalnya pacat dok tumpang kat kaki..pacat tu gugur darah mengalir la dan gatai...garu2 terus melarat..jadi hani gunakan first aid hani iaitu krim dan zinc (masa tu ada zinc lagi dipasaran) alhamdulillah better..

Kemudian hani bagi anak2 dengan omega guard, mealshake, chewable vita c, nutriferon..ni yang paling hani tak sangka anak bongsu hani yang pompuan ni seawal 1 thn menunjukkan perkembangannya..alhamdulillah..sungguh hani tak sangka...

Dengan disebabkan #shakleeeffect ni hani tidak lagi berpaling untuk mencari yang lain untuk ahli keluarga hani...

Ramai kawan hani diluar sana yang sedang mencuba pelbagai makanan tambahan untuk ank2 yang bermasalah dengan makan, atau kata lainnya berat badan anak tak naik, anak selalu tak sihat dan macam2 lagi masalah anak. Ingin bantuan hani mengenai anak2 boleh hubungi hani 60122309572.

Hani bersyukur Alhamdulillah, hani tak menyesal berkenalan dengan shaklee. Malah hani anak ajak kawan2 hani juga untuk berkenalan dengan shaklee.

Kisah #shakleeeffect
Hani 60122309572

#tsunamishaklee
#tsunami2018
#oshem22
#liveamazing
#shakleeeffect
#bersyukurlerubahanni

No comments:

Post a Comment