Saturday 10 February 2018

Rumah Impian

Setiap kita ada impian yang ingin kecapi. Tidak terkecuali hani juga impikan bahawa hani ingin kehidupan yang lebih senang dari sekarang.

Bukannya sekarang ni susah tapi nak kehidupan yang bebas dari segala hutang-piutang yang ada.

Selain itu, hani dah rasakan bahawa lebih baik hani bekerja dari rumah serta dapat membesarkan anak2 sendiri. Kenapa hani cakap macam tu sebabnya rutin hari bekerja hani bersiap untuk ke tempat kerja anak2 ke sekolah sampai petang, anak yang kecil tinggal dengan babysitter lewat petang hani balik kerja ambil anak2 hampir menjelang malam...ada beberapa jam ja anak2 bersama hani selebihnya anak dengan orang lain..hani impikan kehidupan hani akan berubah dalam tempoh 5-10tahun lagi.

Disamping itu hani juga berimpikan untuk memiliki rumah impian iaitu mempunyai rumah sendiri diatas tanah. Ini bukan ja impian hani tapi impian anak2 juga yang mana mereka berangan2 (rumah bawah boleh tanam2 pokok, senang nak main, boleh buat kolam dll) adoii terpukul kot bila anak salu tanya bila kita nak ada rumah atas tanah ni...

Hani berdoa agar impian hani ini akan dipermudahkan serta perancangan hanj tercapai.

Kawan2 hani pula camne ape impian korang? Meh la kongsikan dengan kat komen..pastu kita tukar2 idea supaya masing2 tercapai dengan mudah.

#tsunamishaklee
#tsunami2018
#oshem22
#jomkitaberimpianagartercapai
#taksalahnakangan2
#angan2bolehjadinyata
#inginmenjanaduitextradenganshaklee
#mehlapmhani60122309572

No comments:

Post a Comment