Saturday 10 February 2018

Set Hamil Bantu Cegah Kencing Manis

Sudah 4 tahun menjadi ahli dan pengedar shaklee. Alhamdulillah sudah ramai kenalan hani kenal hani dengan hani shaklee dan mereka juga telah mempromosikan hani pada kawan-kawan mereka agar jika perlukan shaklee hubungi hani.

Kisahnya bagaimana mereka kenal hani sebagai hani shaklee bermula dengan hani hamil anak ke 3 yang mana ketika itu hani mengambil shaklee untuk berikhtiar mencegah kencing manis ketika hamil. Alhamdulillah setelah berikhtiar ianya berhasil dan hani bebas dari kencing manis ketika hamil anak ke 3. Setelah berikhtiar dengan shaklee hani kongsikan dengan kawan-kawan. Bermula dari itu hani dikenali dengan shaklee. Sebabnya jika mereka hamil hani akan syorkan untuk mencuba shaklee. Tambahan pula bila sarat hamil kaki mudah krem dan hani akan syorkan dapatkan Ostematrik supaya ianya dapat dikurangkan sakit.

Kini hani berbangga walaupun telah bertukar keluar tapi kawan-kawan hani tetap kenali hani untuk dapatkan shaklee..kini alhamdulillah syukur kepadaNYA.

Hani nak dikenali jika hamil atau ingin hamil ingat hani shaklee.. Macam mana nak lebih kenal hanj meh save siap2 Shaklee Hani KL 0122309572. Simpan ketat-ketat tau no hani tu..

#tsunamishaklee
#tsunami2018
#oshem22
#jomhamildenganhani
#liveamazing

No comments:

Post a Comment