Friday 13 November 2015

Hati bebunga-bunga

Bola hati bebunga-bunga seronoknya sepanjang hari... bila lahirnya anak jutawan hati bebunga-bunga seperti bunga sakura jatuh ke tanah...dimus sejuk...

Saya bebunga-bunga kerna masih ramai lagi memilih untuk hidup lebih sihat...tak kiralah sihat dari segi ape sekalipun...kita ni sebenar nampak sihat tapi korang tau tak?? Resdung, sakit sendi, jeragat lenguh2 badan dan lain2 yang ringan tu semuanya sakit tapi sakit ringan la...ia belum lagi ketahap yang lebih serius...ape yang dimaksudkan dengan lebih serius tu contohnya resdung..bila menjadiblebih serius jerawat batu bata akan keluar dengan meriahnya...alahan untuk makan makanan laut (seafood)...pantang bila berabuk skit dan lain2...tu semua bila dibiarkan lagi bermaharajalela la resdung tu memguasai diri kita jadi ia juga akan menyukarkan kehidupan seharian kita antaranya bila jerawat batu2 dah keluar keyakinan diri kita merudum..kita rasa kita tak layak untuk bercinta..kita rasa dunia bukan untuk kita...malah ade yang sanggup berpurdah semata2 untuk menutup jerawat yang bertahtar diwajah kita..(maap saya tak ade pun nak mengaibkan orang berpurdah tapi saya nak bercerita tentang hilangnya keyakinan diri bila jerawat batu2 menguasai wajah)...saya disini hanya ingin mengajak kenalan disini untuk sama2 menjaga kesihatan kita...

Ape yang membantu anda untuk kelihatan lebih keyakinan dengan wajah yang bersih dan sihat...
Anda hanya perlu mengambil set alahan iaitu alfafa, sustained release vita c plus dan b complex...
Apa yang diberikan oleh 3 item tu pada kita untuk membantu mengurangkan ganggu jerawat tu...saya bole kongsikan bersama kenalan sekalian... jom bersama saya di talian 0122309572 haniliza (bole hubungi saya bila2 masa 24jam sehari)

No comments:

Post a Comment