Friday 26 February 2016

Jatuh cinta dengan Set Berpantang Shaklee

Setiap perkahwinan pasti inginkan cahaya mata bagi penyeri rumahtangga..setiap pasang masing-masing sudah impikan dengan kehadiran si comei yang pasti memeriahkan suasana rumah yang sunyi sepi... bila si isteri telah menunjukkan tanda-tanda loya, sakit kepala, selera makan hilang bukan main senyum lebar lagi si suami... maka....tibalah saat yang dinanti-nantikan...

Saat mengandung, saat yang paliinnggg manis...ade pulak manis perut dah boyot... manisnya sebab bukannya boleh selalu kita merasai setiap pergerakan baby dalam kandungan...yang paling best bila baby dalam kandungan mula menendang...sebab lapar..sebab mamanya tidor tertindih kaki atau tangan baby...bermacam-macam sebab..bila diingat-ingatkan...syoknya..masa 9 bulan 10 hari tu bukanlah masa yang lama..

Pejam celik pejam celik dah tunggu masa nak bersalin...bila bersalin saya sangatlah mengesyorkan kepada bakal ibu-ibu bahawa bersalin normal...sebabnya merasai macam mana nyawa dihujung tanduk...antara hidup dan mati...malah paling best bila baby dah keluar...automatik sakit yang tadinya hilang...serta penjagaan untuk berpantang lebih mudah..tapi andainya bakal ibu-ibu tidak dapat mengelakkan dari bersalin pembedahan apakan daya...semua dah tertulis...tapi harus diingatkan tak kira ape pun cara bakal ibu-ibu bersalin seharusnya menitik beratkan penjagaannya...sebab ianya akan menentukan kesihatan kita ketika masa kita dah tua...

Bila cerita dah bersalin maka saat untuk berpantang.. inilah saatnya ada sesetengah ibu-ibu baru dan lama ambil mudah berpantang ni...tapi berlainan dengan saya...bila berpantang saya suka minum air akar-akar kayu atau ubat tradisional yang serbuk...kerana ia mempercepatkan baik luka-luka dalaman dan luaran semasa kita mengandung dan bersalin (tapi zaman sekarang susah nak dapat ubat tradisional ni) maka saya beralih kepada yang memberikan sama seperti ubat tradisional...

Ikuti kisah saya....perkongsian dari pengalaman saya sendiri bersalin anak ke 3 dengan mengambilan Set Berpantang Shaklee..kerana apa saya boleh bertukar dengan menggunakan Produk Shaklee sebab ubat tradisional susah untuk didapati, walaupun saya mengantikan dengan yang moden...tapi kelebihannya saya perolehi berganda...apa yang saya dapat walaupun berpantang anak ke-3, badan saya lebih ringan, selesa, segar, sangat bertenaga serta malah saya merasakan saya seperti anak dara gitu....kulit pun lebih bersih, masalah kulit kusam ketika mengandung dengan sendirinya hilang.. nak tau lagi ape yang dapat dengan Set Berpantang Shaklee ni...suami boleh kata ayang kali ni lebih sihat, lebih cantik dan kulit pum gebuss ja macam baby kita berbanding berpantang anak pertama dan ke-2..

Itu baru luarannya...dalamannya.. habis pantang 100hari...suami berbisik lagi...perrrhhhh ayang macam anak dara gitu....ape ayang amik masa pantang hari tu....ayang amik Set Berpantang Shaklee la... seronoknya bukan kepalang bila suami memuji bila kita yang dah bersalin 3kali ni tapi suami kata macam anak dara....bila dah macam anak dara offffcosss la body pun comeiii...

Alhamdulillah sejak berkenalan dengan Produk Shaklee ni saya dan keluarga mengambilnya untuk kesihatan dan kecerdasan serta untuk memantapkan lagi IQ anak dengan Set Kanak-Kanak...

Terima kasih kerna sudi membaca...sila komen andai ada yang ingin ditanya... bole hubungi terus ditalian saya 012-2309572

No comments:

Post a Comment