Friday 5 February 2016

Cikgu jatuh cinta dengan Shaklee

Hujung tahun lepas cikgu disekolah anak saya Muhammad Haziq dilanda demam..biasalah demam..sakit itukan penghapus dosa-dosa kecil...kita ni jika demam menyerang itu tandanya badan kita ada kekurangan sesuatu..antaranya kurang mengambil makanan yang berkhasiat, tak cukup rehat, kurang air dalam badan boleh terjadi macam-macam masalah..

Kita berbalik pada cikgu anak saya demam..disebabkan penghujung tahun jadi anak murid pun tak ramai yang datang untuk tinggal dinurseri sekolah, jadi saya pun membekalkan pada cikgu tu sedikit Performance Drink dan 1 sachet Nutriferon melalui anak saya yang ke nurseri sekolah..tujuannya supaya cikgu bertenaga dan sihat untuk menjaga anak-anak yang tinggal di nurseri sekolah..

Petang selepas balik kerja saya ke sekolah anak untuk mengambil anak dinurseri sekolah..jadi saya bertanyakan keadaan cikgu macam mana..cikgu itu mengatakan "alhamdulillah puan saya rasa ringan sikit badan ni"...jadi saya pun cakap "syukur alhamdulillah cikgu, saya cuma membantu mana yang boleh".keesokannya cikgu bebas dari demam...alhamdulillah syukur ke padaMu kerna mengizinkan agar cikgu kembali sihat..

Selepas dari itu cikgu pun merisik khabar tentang produk SHAKLEE...
dan cikgu mengatakan agar mengambil sesuatu yang boleh memberikan kesihatan yang baik untuknya.. Dan yang bestnya hari ni 5.2.16 cikgu mengatakan ingin mengambil Vita C untuk membantu menghilangkan jeragat dimuka..mudah-mudahan cikgu dipermudahkan untuk memilikinya... yang bestnye cikgu tu dah jatuh cinta dengan hasil yang Shaklee bagi masa cikgu demam dolu ni...Saya doakan moga cikgu tu beroleh kesihatan yang baik untuk dirinya...

No comments:

Post a Comment