Friday 18 September 2015

Ape syoknya ESP

Korang tau tak????

Kenapa saya sannnngggatttttt jatuh cinta dengan ESP Shaklee?????

Saya sebenarnya sama la macam kamu semua...tertanya2 ape tu Shaklee?? Apa bestnya ESP?? Kenapa ramai amik Shaklee??? Apa la yang bessttt sangat Shaklee ni sampaikan semua orang nak iklankan Shaklee di facebook, blog dan mana2 media sosial...

Asalnya sayaj sekadar nak tahu ja kenapa ramai tergila2 kan Shaklee??? Ye la MLM kan..ko buat ko kaya...eeiishhh menyusahkan la...sebab saya dah melibatkan diri dengan pelbagai lagi MLM lain antaranya Zhulian, Hai O dan lain2 la...tapi hanya hangat2 tahi ayam ja untuk 2@3 bulan yang pertama...lama2 hancuuussss sebab tak ade sesiapa yang nak bantuuuu...sebab tak tahu ape yang ade dalam MLM tu...sebabnya klo korang nak, buat la sendiri tapi saya xpandai nak buat ape..buatt bodo je la...( sekadar pengalaman dengan MLM yang tidak nampak penghujungnya....doluuuuu)

Tapi kini selepas mengenali apa itu Shaklee?? Kenapa ramai yang join Shaklee??? Apa kebaikkan dan kelebihan Shaklee??? Saya belajar dan mempelajari serba sedikit produk-produk yang pernah saya ambil. Saya mengambil Shaklee ketika mengandung lagi kerna saya inginkan  yang terbaikkk untuk kesihatan saya dan kandungan saya...(mengandung ank ke3 mcari utk pencegahan diabetis) memang tak sangka sanggggggat saya dapat plus plus kebaikkannya ketika mengandung malah kandungan saya sihat dan saya pun tak ade masalah2 yang biasa saya akan dapati ketika mengandung seperti kencing kotor, keputihan, lenguh2 badan sakit pinggang dan lain2 .. sepanjabg tempoh mengandung kali ni sangggat syyookkk rasa nak mengandung lagi sebab ringan ja badan...selepas bersalin memang saya niat untuk menyusukan baby sehingga 2 tahun....seperti anak2 sebelum ni...tapi ape yang perlu amik ye..nak mengharapkan makanan harian banyak yang tak cukup seimbang zat2 dan nutrisi...jadi kene la topup dengan sesuatu yang berkhasiat untuk si manja iaitu supplement....(tapi saya ni jenis takut nak mencuba sesuatu takut perkara yang tak elok terjadi...tapi alhamdulillah Allah tu mendengar ape yang kita inginkan dan DIA ketemukan dengan Shaklee..)

Selepas berpantang pula saya mencuba ESP di mana ia diberi oleh biras saya kerna dia tak lalu minum...Alhamdulillah rezeki saya nak bertemu semula dengan Shaklee...saya mencuba ESP memang best rupanya patut la ramai yang jaaaaatuuhhhhhh cinta sebab ESP memberikan tenaga supeebbbbb powerrrr...luar biasa bertenaganya...produkkkk susu saya pun menakjubkan pekat dan banyak....selepas dari itu saya terus melibatkan diri dengan Shaklee sebab inginkan menikmati harga ahli dan lain2nya...

Setelah setahun saya mengambil ESP saya perasan yang ESP telah memulihkan kulit saya yang dolunya kusam, berjeragat, berjerawat pasir dan berparut...tapi setelah konsisten lama kelamaan kawan2 ramai yang dah perasan dengan perubahan kulit muka saya....syukur Alhamdulillah xsangka sangat rupanya saya inginkan susu badan yang banyak, badan yang bertenaga..tapi saya  dapat lebih lagi seperti kulit saya lembut dan lembab seperti baby (itu kakak kandung saya yang puji..kembang bermangkuk2 la...), kulit nampak bersih malah kesan parut akibat pembedahan anak ke2 dah berkurangan....

Sejak itu saya kongsikan pengalaman saya dengan Shaklee ni bersama kawan2 pejabat, dan saudara mara....

Sekiranya anda inginkan yang terbaik, anda yang mampu mengubahnya...cerita ni ikhlas dari hati saya dimana ia adalah merupakan pengalaman saya yang indah....

Ingin dapatnya bole hubungi saya haniliza ditalian 012-230 9572 untuk penerangan lebih jelas... (sentiasa akan melayan permintaan dan pertanyaan anda) kepuasan anda keutamaan saya..

#shaklee
#kttESPshaklee
#kttyangterbaiktuhanyalahpilihananda

No comments:

Post a Comment